har jag hittat min bröllopsklänning?


Idag var jag med min väninna till emmaus och där var den! En klänning som flirtar lite med 60-talet, och var mer åt vaniljvit än vit. Oj, vad fin den är! Den kostade 125 kronor och dessutom gjord i ekologisk bomull (100 % algedon natural – vet inte vilket land den kommer ifrån). Min väninna tvingade mig köpa den eftersom jag velade som vanligt (hon menade hur ofta hittar du en klänning som du älskar och dessutom är ekologisk på second hand)! Den kräver givetvis att jag ”slimmar” till mig, och det är ju en utmaning dessutom som jag redan kämpar med. Hur eller hur så kan jag sälja den eller ge tillbaka den till second hand om jag skulle hitta någon annan. Den skulle även kunna göras om. Åhh, vad fin den är.

6 tankar om “har jag hittat min bröllopsklänning?

    • Vi ska inte gifta oss förrän nästa år, så det är ju ett tag tills dess. Denna dök bara upp, så det känns lite som ett tecken, och ja – det var ett kap. Ska ta fler foton i dagsljus imorgon, så ni får se den i helhet.Just nu försöker jag hitta var den kommer ifrån, men lyckas inte så bra.

Lämna en kommentar