jag bloggar vidare


IMG_2560

Hej, alla som fortfarande verkar hamna här vilket är oerhört kul – det verkar bli fler och fler som strävar efter ett miljömedvetet och ekologiskt bröllop. Det gör mig själaglad.

Vill du fortsätta läsa om ekobröllop och annat så gästbloggar jag på EcoBride om mitt kommande ekobröllop. Jag har även börjat blogga privat (den heter samma som denna blogg) och där jag skriver om mitt liv, företag, karriär, drömmar och mål och ibland snubblar jag in på vårt bröllop där med givetvis eftersom det upptar en hel del av min tankeverksamhet. Så häng med vettja. Du är varmt och väldigt välkommen. Peace & Love, Vera

One thought on “jag bloggar vidare

Kommentera

