brudklänning i krämig vanilj med sockerprickar på?


Jag har ju redan hittat min bröllopsklänning (?), men redan för någon månad sedan så hittade jag en klänning på en Rock´N roll Bride som jag blev förälskad i som är mer krämig vanilj i färgen än vit, och med diskreta prickar på. Jag tänkte den är omöjlig att få tag på, och har sedan dess försökt slå den ur mitt huvud.

Av en slump kom jag i kontakt med vackra Amanda som gifte sig med sin Daniel, och tro det eller ej – hon hade en liknande klänning som jag förälskat mig i, och den var dessutom sydd av Bettie. Så nu har jag svårt att släppa tanken på denna fantastiska klänning och jag funderar på hur jag på det mest miljövänliga sätt kan få fram en sådan klänning? Hitta en klänning som jag kan återanvända? Jag har ju en väninna som syr bröllopsklänningar…

AMANDA & DANIEL

Foto: Lina Nääs, www.linanaas.se

Kommentera

