bröllopsklänningar av toapapper?


Jag blev helt hänförd när jag hittade bröllopsklänningar gjorda av toalettpapper. Hur kreativt är inte det? Ta en del av de som jag hittade som blev mina favoriter. I love it!

Om du ska göra en egen pappersklänning så kom ihåg att använda miljövänligt papper!

Denna blev jag helt frälst i – känns lite ”Alice i Underlandet” över den.

Var tvungen att ta med detta foto med denna bröllopsbukett av pappersblommor också som jag hittade på samma webbsida.

Foton: Cheap Wedding

Kommentera

