naturligt smink till bröllopet


Jag är ju ekonörd och givetvis kommer jag ha naturligt och ekologiskt smink när jag gifter mig – det är för mig en självklarthet. Bellápierre är ett märke som är riktigt lyxigt och betyder ”vacker sten” och är ett 100 % naturligt mineralsmink utan kemiska tillsatser eller syntetiska konserveringsmedel. Det täpper inte till porerna, minimerar fina linjer, förminskar synliga porer och är väldigt drygt.

Det ger dessutom en naturlig lyster i ansiktet vilket är det som jag märkte av själv första gången jag provade. Jag blev överrumplad.  Och sedan jag tog in det till vår webbshop så är jag helt såld – så det finns inget annat smink jag hellre skulle välja faktiskt. Så puder, rouge och ögonskugga kommer vara från Bellápierre utan att tveka.

Jag funderar att sota ögonen med ”lust” (lila) som är en av mina favoriter när det gäller deras mineralögonskuggor – och den jag har lär räcka tills dess. Vad tror du om ”sotning” med lila?

Kommentera

