underbara kompostbara sugrör


Jag är ”deeply in love” i dessa sugrör som faktiskt är gjorda av papper och inte bara är helt fantastiska de är dessutom biologisk nedbrytbara och kan komposteras sedan. Jag har suktat efter dem på Pinterest ett tag och tänkte de inte var något för vårt ekobröllop. Men tji fick jag – de ska definitivt vara med på vårt bröllop och serveras i våra drickburkar även om det kan tyckas vara onödigt. De kostar 39 kronor för 25 stycken här. Men det är de värda. Big times.

5 thoughts on “underbara kompostbara sugrör

      • kan tänka mig att de finns på fler ställen🙂 jag reagerade som dig och letade inte vidare jag heller😉 dessutom handlar jag mycket på Strössel & annat så jag vet att de är snabba och pålitliga….

Kommentera

