vinn härligt ansiktsset från green love


Alla goda ting är tre brukar det ju heta och i detta fall så är det verkligen så. Nu har du chansen att vinna ett härligt ansiktsset från Green Love med elixir, ansiktsvatten och ögonserum (värde 644 kronor). Green Love är ett svensk, ekologiskt och handtillverkat märke som startats upp under våren 2012 av Jenny Jahn. Jenny är en entreprenör ut i fingertopparna och har många järn i elden när det gäller ekologisk skönhetsvård.

Green Loves´s produkter är gjorda av enbart ekologiska ingredienser. De flesta produkter är vegan-vänliga, ej testade på djur och de är dessutom helt Fair Trade.  De är omsorgsfullt valda och testade under flera år av Jenny för att få fram de perfekta ingredienserna, och här är resultatet. Alla Love Green´s ansiktsprodukter innehåller inga eteriska oljor för att undvika allergener på den känsliga huden i ansiktet.

Detta ansiktspaket passar till någon du har kär – vem det är spelar ingen roll. Det är en perfekt morgongåva till din käraste, en fin present till din bästa vän, tärna, make, mamma eller varför inte till dig själv? Det enda du behöver göra är att motivera varför du vill vinna och nämna en av oljorna i elixiret i kommentarsfältet här under eller maila det till ekobrollop@gmail.com. Du har fram till söndagen den 1 juli kl. 23.59 och tävla. Lycka till.

17 thoughts on “vinn härligt ansiktsset från green love

  1. kaktusfikonolja. jag vill vinna denna till min älskade vän, fd kollega och träningspartner in crime soff som imorgon flyttar från borås tillbaka till stockholm och som jag kommer att sakna något så fruktansvärt. dessutom gifter hon sig om tre veckor.

  2. Arganolja. Och jag vill vinna dem till mig själv för att jag tycker att det låter som toppenprodukter som uppfyller precis alla krav man kan tänkas ha på sin hudvård! Och dessutom är de gjorda av Jenny! Det kan inte bli bättre.🙂

  3. En av oljorna är ECOCERT kallpressad/oraffinerad ARGANOLJA. Känns toppen att fler och fler företag kommer med ekologiska alternativ. Känns bra för både miljön och huden🙂
    Motivering: Lite lyx och Flärd, är varje kvinna Värd!
    Min hud känns så Dyster, hoppas green loves produkter kan väcka hudens Lyster! Nu håller jag tummarna Så, hoppas detta kit med lite tur jag får testa På!

  4. Arganolja. Jag vill vara med och tävla om detta fina ansiktskitet åt min underbara mamma. Min mamma är världens bästa, uppmuntrar och stöttar mig och finns alltid där för mig om jag behöver någon att prata med. Det går inte ens att beskriva hur tacksam jag är och hur mycket jag älskar henne, hon är verkligen guld värd! Det är sällan min mamma unnar sig själv saker eftersom att hon alltid sätter mig och mina systrar i första hand och därför skulle det vara jätteroligt att få skämma bort henne med detta fina ansiktskitet från Green Love. Jag har själv testat både ansiktsvattnet och ansiktselixiret – som jag älskar! Därför skulle det vara jättekul att få överraska min älskade mamma med detta fina!🙂

  5. Jag säger kaktusfikonolja för det låter så roligt och samtidigt väldigt härligt!
    Jag skulle gärna ge paketet till mig själv, för jag skulle verkligen uppskatta en dos av some green lööööv🙂

  6. Hej!

    Jag säger arganolja som jag känner till sen förut och gillar. Jag vill vill gärna vinna dessa produkter som låter härliga på alla sätt och vis, dels till mig som försenad bröllopsgåva och jag delar gärna med mig till resten av familjen🙂

    Mvh Katja

  7. Arganolja för jag har hört så mycket gott om den, men ännu inte hunnit få chansen att se om den är så bra som ryktena säger, älskar ekologiska produkter!

  8. Kallpressad och oraffinerad arganolja. Jag har testat ren arganolja tidigare och gillat den, så jag tror att en produkt baserad på den och utvecklad av Jenny borde vara helt fantastisk. Jag skulle vilja vinna för att jag har så svårt att hitta bra produkter till min hy. Jag vill gärna ha ekologiska produkter, men många av de produkter som finns att köpa innehåller eteriska oljor. Då jag har en sambo och dotter som är extremt doftkänsliga är dessa produkter omöjliga att använda för mig, så därför tror jag mycket på produkterna från Green Love.

  9. Arganolja! Jag vill vinna detta set till min kära vän och namne Hanna som, utan att utlämna henne här, har gått igenom ett par tuffa händelser och jag skulle så gärna vilja skämma bort henne lite. Om hon/jag vinner hoppas jag också på att få prova dem av henne när vi har tjejkväll🙂

  10. Elexiret innehåller bland annat arganolja. Jag skulle vilja vinna det till mig själv, eftersom jag är så bra som har tagit en kandidatexamen.🙂

  11. Helande Rooibos ropar mitt ansikte desperat, plågat av torrhet, rynkor och stress pga alldeles för hög livsfart. Alla fejkprodukter gör saken bara värre, tänk om kemikalierna kunde bli färre. Är detta min räddning må tro, jag hoppas att få prova och låta naturens frö få börja gro.

  12. Jag vill hemskt gärna vinna ett ansiktsset till mig och min kära make. Vi gifte oss på midsommarafton för 7 år sedan så vi hade bröllopsdag härom dagen. Det hade varit en fin present i efterskott på vår bröllopsdag.
    Mitt torra ansikte skulle älska att bli ompysslat av Jennys underbart fina produkter. Kallpressad arganolja med mera lockar mig väldigt. Dessutom behöver även maken lite seriös ompysslan, jag antar att produkterna fungerar bra även för män?

  13. Ping: Ansiktsvatten av te? | My Cup of Tea

  14. Arganolja.
    Efter en tuff period med vår sons kolik och sömnlösa nätter, skulle både jag och min hud bli glada av lite ekologisk lyx. Eftersom jag äter främst ekologiskt och enbart vegetariskt känns det naturligt att använda miljövänliga produkter även till huden.

  15. En av oljorna är arganolja! Jag skulle vilja vinna kitet för att ge det till min mamma, som många av de andra också har kommenterat. Men min mamma är verkligen värd det, i alla år har hon tagit hand om mig och mina två syskon som varit sjuka och allergiska så det hade varit härligt att kunna ge någonting tillbaks. Speciellt just nu, hon har hållt på att flytta vid sidan av att driva eget företag och gör inte mycket annat än att jobba. Jag tror att hon skulle bli väldigt glad och det hade gjort mig lika glad att se!

Kommentera

