kärlek & kön har ingen betydelse


Jag har funderat mycket på att man nästan aldrig ser två av samma kön som gifter sig, men det är ovanligt vackert och jag hoppas snart ”ovanligt” suddas ut framför vackert snart.  Nåväl det får vi ändra på tycker jag så här  kommer några foton på vigsel mellan två kvinnor. Jag tycker de löst det så oerhört vackert med en bröllopsklänning och en vit feminin byxdress i samma klassiska stil. Även om jag hade älskat två individer med två  fina brudklänningar. Båda blombuketterna följer den klassiska stilen och innehåller röda rosor tillsammans med murgröna som slingrar sig runt om. Hur fint som helst.

Ps: Vild murgrönan kommer jag nog använda mig av i min blombukett också. Det är så härligt när man får inspiration av foton på bröllop.

Foton: Akleja Trend & blomsterdesign

Kommentera

