hängande blomvaser av glödlampor


Jag kollar runt på Pinterest och hämtar inspiration till bröllopet. Det är ett supersmidigt sätt att klicka runt och hitta inspiration och även samla sina favoriter på sin sida. Jag har själv precis anmält mig dit så jag kan samla bildinspiration och visa mamma som är den som håller i trådarna till bröllopet för att hon ska få en bild av hur vi vill ha det. Råkade på dessa helt underbara blomvaser gjorda av glödlampor som man kan hänga i träden för att förgylla bröllopet eller andra festliga tillfällen. Åh, visst är de fina och vad jag vill ha dessa till vårt bröllop. OMG!

Image

Kommentera

