jag vann en ekodiamant!


Jag VANN en etiskt utvunnen diamant på 0,03 ct, värde 850 kr! Jag tävlade hos Johanna som är en smyckesdesigner med ekotänk. Johanna beskriver sig som ekoluxury i ett nötskal. Vackra smycken med omtanke om människa och miljö. Den kommer givetvis få pryda min vigselring som Johanna sedan ska få göra åt oss. Alltså, vad himla glad jag blir – vilken Alla Hjärtans Dag-present (lite i efterskott)! Tack Johanna!

Här kommer lite ringar som hon gjort under åren, och kolla hennes hemsida. Du kommer inte bli besviken:

   

Kommentera

