om jag skulle gifta mig på vintern


Om jag skulle ha ett höst eller vinterbröllop så skulle jag definitivt ha Diana Svensks vackra kreationer på mig. Jag älskar hennes romantiska sjal med rosetter – en sjal skulle jag i och för sig kunna ha över axlarna till kvällen när vi gifter oss. Hade i och för sig varit fint utan huva i ett tunnare material – men jag kan ju alltid hoppas det kommer en ny kollektion tills dess?

Diana Svensk beskriver sig själv som designälskare med driv. Hon är 23 år och lyckats skapa ett eget märke och egna kollektioner i ekologisk alpacka. Det som symboliserar hennes kollektioner är rosetten.

Jag gillar hennes märke då jag är en obotlig romantiker som gillar rosetter, samtidigt som det finns en sida i mig som är mer bohemisk och alternativ. Jag älskar dem i alla fall. Har du någon favorit från märket SVENSK?

Kommentera

